,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 26 czerwca 2010

Butelka ...

Jak już napisałam o Maroku to może jeszcze pokażę moją ostatnią butelkę obszydełkowaną ... żeby udowodnić moje dziwne ,,nie chce mi się,, (kiedyś ładniej szkło obrabiałam) muszę się przyznać, że obrobienie tej butelki odkładałam przez trzy tygodnie .... jak mnie ,,przycisnęło,, to była gotowa w godzinę ... kwiatek dorobiłam już na spotkaniu w Twórczym Kąciku (to było już ostatnie spotkanie ... może na przemyśleniowym blogu na ten temat coś napiszę).

No i taka szybka karteczka .....

dobranoc ............
A obrazek z misiem jeszcze nie jest dokończony.

11 komentarzy:

  1. o ja, świetna jest!!! przepięknie to wygląda!
    a karteczka ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna ta butelka! pierwszy raz takie coś widzę! karteczka tez ładna! pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta mocna zieleń butelkowa z kolorem nici ;) pięknie to wygląda naprawdę!!! Karteczka bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się bardzo ta obrobiona butelka podoba.Czy to są takie pół jedwabne nici? Dostałam kiedyś takie i zastanawiam się co z nich zrobić. Na serwetkę trochę za grube ale na obszydełkowanie butelki byłyby w sam raz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna butelka:) to nie pierwsza, którą widziałam w Twoim wykonaniu, ale za każdym razem robią na mnie wrażenie. Są niepowtarzalne...

    OdpowiedzUsuń
  6. Tworzysz cudeńka.Piekne.Aż oczy się do nich śmieją.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, dziękuję! A ja tak niechętnie się do niej zabierałam ... ciągle odkładałam a potem na szybko zrobiłam ... faktycznie, kolorki fajnie pasują (nie lubię tego odcienia złota, wolę pracować z tym zgaszonym, trochę jakby wyblakłym złotem).
    A nici to Kord ... są różne grubości ale wszystkie raczej wydajne ... kord jest dobry na takie właśnie robótki (obrabianie czegoś, torebki czy siatki można z niego robić, poduszki ozdobne ... serwetki czy firanki też z niego robią - zależy od grubości nici.

    Miło mi, że ta butelka (i starsze egzemplarze) Wam się podobają.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełeczko śliczne, ale nowe wcielenie butelki... wow..to jest dopiero dzieło!!!Pełen szacuneczek;)
    Tyle pracy.A jaki efekt!!!
    Z wielką radością zapraszam na moje 1 candy;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super butla, oplotka czyni ja wielce oryginalna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczy mi się zaświeciły na widok obrobionej butelki,zajrzałam też i popodziwiałam resztę pięknie odzianego szkła,ach...

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za paczuszke- obfociłam ja - bo jest sie czym chwalić..a te kwiatuszki tapetowe są wspaniałe - wypukłe i milusie . cała reszta BOSKA ..Dzieki za wszystko...DOBRA KOBIETO..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(