,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 11 czerwca 2010

Cd. na szybko ...

Internet dalej mi szwankuje ... łapię momenty kiedy jest więc piszę tak na szybko ....
Połączyłam w końcu kółeczka w kwiatuszki na kartki ... potrzebne mi też są do serduszek ...
Postanowiłam wrócić do robienia ,,resztkowo-odpadkowych,, obrazków dlatego kupiłam taniutkie rameczki ... zazwyczaj te rameczki maja jakieś widoczki, tym razem znalazłam takie z dość ciekawą ,,wkładką,, .....
.... szkoda wyrzucić więc wykorzystałam na kartki ....
Jeszcze malutkie wianki ....
I taka sobie broszka ....
Naszło mnie ostatnio na robótki wszelakie .... muszę więc to ,,najście,, wykorzystać ... maksymalnie wykorzystać.
...............................
Spokojnej nocy życzę .......... jutro zaś dobrego dnia
................................

10 komentarzy:

  1. Piękne :D co piękne? Wszystko:D

    OdpowiedzUsuń
  2. kwiatuszki są super i idealnie pasują do kartki i serduszka :) świetny pomysł na wykorzystanie obrazków :) wianuszki i broszka też bardzo ładne! wykorzystuj najście ile się da :D ja właśnie wykorzystuję swoje najście na robótki (na naukę mnie jeszcze nie naszło;))

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne kwiatusie Danusiu!!!!! broszka ,karteczki i wianuszki rownie swietne!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no i bardzo dobrze,ciekawie te kwiatki-roze wychodza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna broszka!!! Korzystaj z natchnienia ile się da, a to, że przychodzi i odchodzi świadczy o tym, że jesteś artystką a nie rzemieślnikiem;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej! ile tu tego! i wszystko fajne ! a wianki the best! i broszka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, dawno nie zaglądałam a tu takie piekności:)))
    Podziwiam i zastanawiam się kiedy ja tak sobie przysiądę i porękoczynuję:)))) Oj, czasu mi trzeba, a u Ciebie tyle sie dzieje:)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne są te brochy, moja mama się zachwycała tą moją na serduszku ;) wianeczki cudowne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(