,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 26 października 2010

,,Muzyczny,, wianek ....

Miał być ,,muzyczny,, ale skrzypeczki się zepsuły (dziurki chciałam zrobić no i coś tam się rozsypało) ......... nutki już ładnie do wianka przyklejone ..... muszę coś innego wymyślić .... chyba, że skrzypce będą okaleczone ..... mnie to nie przeszkadza ale ............... :)
Jak zwykle na efekt końcowy trzeba jeszcze trochę poczekać ....... 

8 komentarzy:

  1. tak, tak!!! połamane skrzypce... będą na pewno pięknie się komponować! zapowiada się fantastyczny wianek

    OdpowiedzUsuń
  2. połamane czy nie, muszą być! Pięknie będzie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym zostawiła polamane skrzypce jako wizję artystyczną sztuki zdeptanej i niedocenianej;) A tak na serio, to winek zapowiada się pięknie i klasycznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. no takie zuzyte jaskowe skrzypeczki sa najladniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. doczekać się nie mogę efektu końcowego!

    OdpowiedzUsuń
  6. zajawka wianka....oj zapowiada się intrygująco...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(