,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 30 marca 2011

Wachlarz, Calineczki, zaległy prezent i zapomniana wygrana ...

Jako, że jestem ciepłolubna nie bardzo mogę ostatnio tworzyć  ...... zmarznięte ręce a w mitenkach nie da się ani szydełkować ani wycinać precyzyjnie ani kleić ................ jestem ,,przemarznięta do szpiku kości,, po tej zimie.
Więcej przy komputerze siedzę i pomysłów różnorakich szukam ale jest nadzieja na COŚWIĘCEJTWORZENIE bo coraz cieplej. 
Buszując w sieci znalazłam na portugalskim blogu mój wachlarz .... nie było by w tym nic dziwnego bo czasami znajduję coś mojego na zagranicznych blogach gdyby nie podpis - 
Internetowy tłumacz ładnie mi przetłumaczył, że ,,wentylator z igłami,,:) jest z Niemiec!
Nie byłabym sobą gdybym grzecznego sprostowania nie napisała ....... ,,wentylator,,(fajny ten tłumacz internetowy:)) w Polsce zrobiony!!!
Na Wizażu zapisałam się na wymiankę Calineczek (Inchies) ... dla mnie nie lada wyzwanie bo pierwszy raz robiłam no i maleńkie to to takie a wzrok już przecież nie ten - cal (angielski) to tylko 2,54 cm ..... temat Gwiazda Filmowa (mężczyzna i kobieta).
To moje przed dokończeniem ...
A to cała kolekcja .... dwie moje, pozostałe to Calineczki Wizażanek ...
Z zaległych - w tamtym tygodniu wysłałam kolejną niespodziankę za złapanie licznika ....... przesyłka już do Kasi dotarła:)
Zapomniałam o wygranej u Martynki (koniecznie wpadnijcie zobaczyć Jej świetne prace .... ja stamtąd wracam chora, że tak nie potrafię ... ) .... jest już dawno u mnie, zdjęcie dawno zrobione ..... no tak, jak stopy przemarznięte to mózg pracuje na wolniejszych obrotach (w stanie półhibernacji jest:))


Cd. mojego radosnego tworzenia jak zrobi się cieplej ...... 


3 komentarze:

  1. Piekny ten wachlarz:)Dlatego wlasnie pewnie ktos sobie zapozyczyl zdjatko.Fajny te aktorski projekt.Dziekuje za cieple slowa pozostawione na moim blogu i zapraszam do mnie na candy!pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  2. jednak coś tam tworzysz... to dobrze...
    życzę ciepła! i Tobie i sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajowy ten wentylator, nic tylko sie nim chwalic. Ale dobrze ze sprostowalas, bo dlaczego maja bzdury pisac

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(