,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 23 czerwca 2011

Mój pierwszy TAG .....

... tag pocztowy ...
Nie przypominam sobie bym coś takiego jak TAG zrobiła.
To jest więc pierwszy ... do tego na wyzwanie w Craft Artwork.
Trzeba użyć przynajmniej dwóch elementów kojarzonych z pocztą ..... ja ,,ubrałam,, kartonik w kopertę, nakleiłam  znaczki i naklejki ,,priorytet,, oraz ,,polecony,,. A te stópki to też skojarzenie z pocztą:)
Kopertę dostałam od Martyny .... wykorzystałam przy okazji stempelek, który był na kopercie.
Kwiatek z pozostałego kawałka koperty powstał.
Odważyłam się w końcu zrobić coś na wyzwanie ...... pierwsze były motyle z poprzednich postów, dzisiaj tag .....  mam nadzieję, że to nie koniec moich odpowiedzi na projekty/wyzwania.
Tag robiony na szybko bo chciałam jeszcze ,,za dnia,, zdjęcia zrobić ale ...... ale mogłam dopiero późnym wieczorem dlatego kolorki trochę przekłamane.

8 komentarzy:

  1. Wow pieknie go zrobilas!Piekne kolory i uwielbiam takie listowe laczenia w starym stylu.Milego dnia zdolna kobietko!

    OdpowiedzUsuń
  2. O łał! Nie sposób się nie domyślić, że to tag pocztowy :)) Jest CUDNY!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny..Ile tam dodatków-cała moc..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie się cieszę, że się przełamałaś i zabrałaś się za wyzwania! tag cudny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję:) Nie myślałam przy nim za dużo tylko działałam ... może dlatego taki wyszedł jaki wyszedł ...... no bo jak za dużo myślę/zastanawiam się to mi robota lichutko idzie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały i pomysłowy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. wyzwania wciągają:))
    rewelacyjny tag!!:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(