,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 8 lipca 2011

Calineczki ,,Ptaki,,

Kolejna wymianka zakończona ..... na razie moje calineczki
Jakoś wyszły .... gorzej z tyłem - z pewnych powodów drukarki nie mogę używać a zmieszczenie tylu wiadomości na tak maleńkiej powierzchni jest dla mnie ,,męczące,, więc tak a nie inaczej musi być:)
Zdjęcie wszystkich calineczek z wizażowej wymianki będzie później .....

No bo ja wszystko w biegu i na szybko ..... 

3 komentarze:

  1. Oj, a ja nawet nie pomyślałabym, że to takie małe!

    OdpowiedzUsuń
  2. ojakie śliczności, to ja poproszę z sówką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale maciopstwa cudne,slicznie je nazwalas.kocham wszystko co z ptaszkami,pozdrawiam cieputko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(