Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ......
..... Jaka jest moja twórczość? taka sobie - robię tak jak potrafię, robię z tego co mam pod ręką, robię dla własnej przyjemności, robię by innym sprawić przyjemność, robię kiedy chcę, kiedy mam taką potrzebę ... nie robię niczego na ,,siłę,, bo z przymusu mi nie wychodzi ... robię tak jak czuję ......

,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 18 lipca 2011

Pudełeczko ...

Zachciało mi się ... szkoda, że nie trafiłam wcześniej na CRAFT ARTWORK.
Zrobiłam po swojemu i jest ... pudełko lipcowe ... pudełko z książką.
I znowu na szybko robiłam bo chciałam też zgłosić pracę na wyzwanie Drychy ale nie zdążyłam ... z żaróweczki lampę zrobiłam do pudełka (żarówkę trza było zaltretować ...... na Polki Scrapują).
Spodobało mi się ...... mam nadzieję, że to nie jest ostatnie pudełko.
Pierwsze na pewno .... do tego z misją - Propagowanie czytania!

6 komentarzy:

  1. świetne! bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojakie niezwykłe! super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pomysłowe pudełeczko:)
    Mini książeczka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniusie pudeleczko,uwielbiam takie prace pelne drobiazgow,Milego dnia zycze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mini książka wyszła Pani znakomicie!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...