,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Zakładka i tag na wyzwanie

Wzięło mnie na ,,wzięcia udziału,, w wyzwaniach:) 
Są wyzwania, które mnie pociągają ale nie mogę sprostać wymaganiom (użyj przynajmniej jednej rzeczy z naszego sklepu:)) więc rezygnuję .... są wyzwania, których się podejmuję ale ... zapominam zgłosić na czas ... są wyzwania ...... no dobra, zrobiłam zakładkę (wyzwanie w CRAFT ARTWORK) i mam nadzieję, że się w czasie zmieszczę:)
..... i TAG (,,tagowo ... kwiatowo ...,,) zrobiłam ... warunek - jeden kwiat własnoręcznie zrobiony.
Na razie przód taga bo tutaj kwiatek ,,gnieciuch,, ... (w tyle też zrobiony ale z różnych kwiatków) .... tył taga na osobny post zostawiam (muszę go jeszcze dopieścić:))

Nie wiem czy u Titanii na Twórczy Weekend9 zdążę ...




zdążyłam:)

13 komentarzy:

  1. Zdążyłaś, super zakładeczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne zakladeczki,Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam pięknie ..... nie przypuszczałam, że spodoba się to moje paćkanie/mazianie ... ja tak wolę niż równiutko i grzecznie, tak mnie pociąga coraz bardziej tylko, że jeszcze odrobinę tego ,,grzecznie,, we mnie siedzi:)
    Miłego wieczoru Wszystkim tu zaglądającym życzę ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba zakladeczka ;) Nic tylko za czytanie się wziąć. A tag jest tez ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(