,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 21 lutego 2012

Kartka z różą ...

Karteczkę dla Kogoś zrobiłam ale .... ale adres zgubiłam więc nie wyślę ... przykro mi;(


Róże przed Walentynkami przygotowałam, odłożyłam w bezpieczne miejsce i .... i dopiero po dwóch tygodniach je znalazłam jak już nie były potrzebne:)
Róże wysuszone, poprasowane, czerwoną farbą spryskane ... na karteczce też ciekawie wyglądają .....


Butelka w kapeluszu później będzie ....
Spokojnej nocy


*********************************
Mam mały poślizg ale co tam ... zgłaszam do Twórczego Weekendu(28) u Titanii:)

9 komentarzy:

  1. Piękna kartka. Taka niby prosta, ale jednak coś w sobie ma :

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna :) bardzo mi się ta róza podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, stonowana karteczka! Bardzo ładna ta róża :) Fajny sposób wykorzystania suszków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ... najfajniejsze jest przygotowywanie tych suszków - prasowanie, podkoloryzowanie a potem przyklejanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczka. Fajny pomysł na różę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna karteczka - szczególnie róża mi się podoba - kocham róże :)
    Myślałam, że ona jest z materiału, a dopiero doczytałam, że to suszek - a czym ją kolorowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna kompozycja! róża wnosi taki element natury - coś "żywego" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna i niesamowicie pomysłowa kartka! mam nadzieję, że można kiedyś odgapić pomysł z różą? ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(