,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 19 lipca 2012

144.Zdecydowałam się ....

..... proszę ,,trzymać kciuki,, bo jestem w tym temacie nowicjuszka:) 

Курс " ТВОЙ JOURNAL CRAFT" от Ruth Bernal


No dobra, zapisuję się (jeżeli mi się uda).
Od 6 lipca do 7 września odbędzie się kurs ... dwumiesięczny kurs na  SCRAPCRAFT. W każdy piątek nowa lekcja ... w ciągu dziewięciu tygodni dowiemy się, krok po kroku zaczynając od białej kartki jak zrobić tło, czego użyć, jakich mediów, szablonów, technik .... każdy piątek nowy temat ... każda lekcja nauczy jak na papier ,,przelać,, to co jest w nas.

Niestety blog jest obcojęzyczny a tłumacz internetowy to ,,świr,, .... jak umiałam tak jego tłumaczenie na ,,normalny język przełożyłam,,

Porywam się ,,z motyką na słońce,, ale co mi tam ... trzeba spróbować:)

2 komentarze:

  1. Jasne,że trzeba spróbować,to jest właściwe podejście :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ile ,,mnie kosztowała,, ta decyzja ... to blog obcojęzyczny, niestety tłumacz wyjątkowo ,,durnie,, tłumaczy i trzeba kilka razy czytać to samo żeby zaskoczyć:) Mnie się sam projekt spodobał i MUSIAŁAM ... najpierw jako wolny strzelec chciałam robić ale nieładnie chyba korzystać z lekcji (jak złodziej:)) tylko dla siebie ....... w grupie raźniej:)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(