,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 1 sierpnia 2012

147.Zabawa w sam raz dla mnie ....

Dzisiaj od Asi zaproszenie do zabawy dostałam   ,,.....zapraszam na recyklingową zabawę - czuję, że bardzo dobrze byś się w niej odnalazła :)......,, 
Prawie cała moja twórczość jest  resztkowo-odpadkowa więc z przyjemnością wezmę udział w zabawie .... nie dla nagrody ale dla własnej satysfakcji. Cieszę się, że nie jestem sama w tym ,,procederze,, ... widzę, że coraz więcej dziewczyn ,,bawi się,, śmieciami:)

Zapraszam do zabawy w imieniu Asi:
,,..... Zapraszam Was do zabawy, można ją nazwać wyzwaniem. Inspiracją jest angielskie powiedzenie "One man's trash is another man's treasure". Czyli w wolnym tłumaczeniu "śmieci jednego, skarbem drugiego" - tak mi się zrymowało :) ........,,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(