,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 30 listopada 2012

Choinka nr.2 ...

 Przy przecinaniu stożka na dwie części z jednej strony czubek się wykruszył ...
Trzeba było uzupełnić ... 
Owinięcie styropianu taśmą celowe (,,goły,, styropian w zetknięciu z klejem na gorąco, farbą czy lakierem może się stopić).
I jeszcze koronką ....
Z poprzednich lat zostało mi trochę odlewów gipsowych (jako foremki wykorzystałam kalendarz adwentowy - opakowanie po czekoladkach).

****************************
Choinka złotą farbką spryskana
W luki między figurkami czerwone różyczki powpychałam ... :)
 Tym razem choinka-obrazek jest do postawienia (poprzednia, biała do powieszenia).

Przyjemnego reszty dnia ...
Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednimi postami :)

13 komentarzy:

  1. Znowu będę niecierpliwie czekać :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. O rety, ale się znęcasz nade mną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a to mnie zaintrygowałaś tymi gipsowymi odlewami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo pomysłowa choinka kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł. Ja też spłodziłam choinki. Jutro pokażę po raz pierwszy.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj nawet oglądałam u nas czy są ale były tylko małe........piękna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Choinka gotowa, odlewy gipsowe są lekkie ... choinka wydaje się ciężka ale jest lekka choć trochę tych figurek przykleiłam ... chciałam jeszcze ze 2-3 stożki tej wielkości kupić ale zabrakło (na razie są tylko małe)...
    Dziękuję za Wasze komentarze ...
    Miłej, twórczej środy życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa i niezwykła choinka:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka piękna :)) Wpadnij do mnie po wyróżnienie, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna!!! I słodko wygląda:D
    Odlewy gipsowe bardzo pomysłowe - ja bym nie wpadła na to że można wykorzystać foremki po czekoladkach z bombonierki.. Podziwiam i chylę czoła :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy pomysł i w efekcie prześliczna choinka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(