Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ......
..... Jaka jest moja twórczość? taka sobie - robię tak jak potrafię, robię z tego co mam pod ręką, robię dla własnej przyjemności, robię by innym sprawić przyjemność, robię kiedy chcę, kiedy mam taką potrzebę ... nie robię niczego na ,,siłę,, bo z przymusu mi nie wychodzi ... robię tak jak czuję ......

,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 10 lutego 2013

Toaletka kwadratowa z lusterkiem ...

Nie wiem czy nie rzucam się ,,z motyką na słońce,, ... to już grubsza sprawa a ja do tej pory drobiazgi w serwetkowej technice ozdabiałam, do tego niezbyt dużo tego było więc nie mam doświadczenia.
Jak się powiedziało A to kolejne litery też można ... już zaczęłam środek czarną bejcą malować:)
Na razie nieciekawie pudełko wygląda ...  

Jak już będą jakieś postępy to dołożę zdjęcia ..... czyli ciąg dalszy nastąpi :)

5 komentarzy:

  1. Na pewno wyjdzie Ci świetnie :) Jak to mówią "do odważnych świat należy" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czekać,zapowiada się ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no zobaczymy co będzie dalej...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...