,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 4 marca 2013

Toaletka kwadratowa z lusterkiem gotowa ...

Nie wyszła mi tak jak chciałam ale ... zadowolona jestem mimo, że to i owo spartaczyłam :)


Ciężko mi było uchwycić jej kolor  ... w realu złotości bardziej wyraziste i nasycone.
Powierzchnia gładziutka chociaż tylko kilka warstw lakieru położyłam.

Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednimi postami :)

2 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(