,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 4 marca 2013

Uzupełnienie do posta z upcyklingowym obrazkiem ...

Dawno, dawno temu (wtedy jeszcze używałam nicku damurek) zrobiłam obrazek, który nazwałam ,,Dziadek A.,, i podarowałam wnuczce.
Obiecałam wtedy, że będzie też ,,Babcia D.,, ...... 
Gdyby ten obrazek wtedy powstał byłby kolorowy, byłby zupełnie inny niż ten, który zrobiłam teraz.
Ma też inną nazwę - ,,Danka M.,, (tak jak się teraz podpisuję) i nie bardzo się nadaje by go wnuczce dać w prezencie.
Podobno jest jak z horroru ... a laleczka przeraża :)
No cóż, laleczka to ja ... już wszystko wiadomo :)
Może dla kogoś bez sensu ... dla mnie nie :)


Kilka lat między powstaniem jednego i drugiego a jaka przepaść między nimi :)

1 komentarz:

  1. Człowiek się zmienia, zmieniają się jego wizje i poglądy i taki jest później efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(