,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 23 lipca 2013

Berecik ...

Czy ten berecik to mój ,,wielki powrót,, do robótkowego świata bo tak szybko go zrobiłam?
Raczej nie ... po prostu TUTAJ zobaczyłam, spodobał mi się więc spróbowałam czy dam radę.
Wbrew sobie go zrobiłam bo: po pierwsze nie noszę beretów, po drugie nie lubię ananasków. Ktoś mnie zapytał czy to i to nielubiane robię w ramach pokuty czy pracy nad charakterem. Raczej to drugie :)
Uparłam się, do tego motywacja była więc szybko się z nim uwinęłam.
Powinnam go jeszcze ładnie uformować ... poczeka trochę.
Wnusia chętnie w bereciku pozowała :)


Ciekawe czy w nim kiedyś wyjdę ... przecież beretów nie noszę :)

7 komentarzy:

  1. Dałaś radę "siłaczko" i niejedno cudo zdziałasz.Ćwiczenie charakteru niezwykle udane. Beretów również nie noszę a ten jest bardzo ładny i kto wie może kiedyś i ja spróbuję ćwiczyć charakter...Serdecznie pozdrawiam Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Urszulko, miło mi :) Chyba wracam ,,do żywych,, ... spróbuj poćwiczyć charakter na bereciku (robi się go szybko i przyjemnie). Teraz walczę z żabą :)
      Pozdrawiam ... spokojnej nocy życzę :)

      Usuń
    2. Wracaj, wracaj jak najszybciej.....już wróciłaś. Przede mną jeszcze długi czas. Na razie jest ostry czas szpitalny i nic nie mogę wykonać, coś niecoś dłubię szydłem przy łóżku mamy, tylko.... Tak być musi. Serdecznie pozdrawiam, samych miłych chwil życzę.

      Usuń
    3. Są sprawy ważne i ważniejsze ...... wszystko ma swój czas, na robótki też przyjdzie czas.
      Urszulko, ja jeszcze ,,nie wróciłam,, .... myślę, że już nie będzie tak jak było ale będzie inaczej :)
      Tobie cierpliwości, siły, wyciszenia, spokoju życzę .....
      Nie lubiłam jak ktoś tak do mnie mówił ale ... ale powiem - ,,Trzymaj się,,.

      Usuń
  2. Fajny beret !!! Na jednym ze zdjęć wygląda jak serwetka. Też bym chciała taki sobie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(