,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Czyżby powrót do ,,świetności,,?

Z tą ,,świetnością,, oczywiście żartowałam :)
A tak poważnie to dawniej dużo robiłam ... robiłam bo mogłam ... potem już nie mogłam (opieka nad chorym absorbuje mnóstwo energii i nawet jak jest czas to naprawdę ,,się nie chce,,).
Wróciłam do robótek szydełkowych ,,z wielką pompą,, bo w krótkim czasie aż trzy projekty o nieco wyższym stopniu trudności zrealizowałam.
Teraz trochę przystopuję ale nie zaniecham :)
Następne motywy się robią ... jeszcze nie wiem co z nich będzie (może kucyk).


Robiąc porządek z włóczkami (niestety 2 worki różnego badziewia musiałam wyrzucić) znalazłam zaczętą dawno temu robótkę. Może to nie motyw African Flower (tak na 99%) ale już wtedy mnie zachwycił ... nie potrafiłam jednak (jak teraz) z łączeniem sobie poradzić.
Spróbuję dokończyć ...


Znalazła się też tunika!!!Wystarczy tylko nitki powszywać .......... kiedy ją robiłam ładnie na mnie leżała (manekin ma rozmiar 38 :) ) teraz już mniej ładnie się układa ... spróbuję na mokro trochę na boki ponaciągać :)


Jeszcze trochę czasu potrzebuję by wrócić do dawnego ,,życia blogowego,, ... 
Dziękuję Wszystkim, którzy do mnie wpadają, komentarze zostawiają i nie czują się urażeni, że nie przychodziłam z rewizytą.

Miłego reszty dnia .........

6 komentarzy:

  1. tunika przepiękna, a kolorki do ewentualnego kucyka - świetne

    http://szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli będzie konik to wiem, że będzie śliczny, ponieważ początek jest w pięknych dziewczęcych kolorkach:) zaś robótka poniżej warta ukończenia, kolorki ładnie dopasowane, szkoda by jej było:) tunika również super wykonana:) podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawość mnie zżera...będzie coś ciekawego :)) Tunika piękna !

    OdpowiedzUsuń
  4. Tunika pięknie wykonana, co będzie to zachwyci. Powrót do świetności niezwykle udany . Pozdrawiam, dużo weny życzę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(