,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 4 grudnia 2013

Nieudane .......

......... czyli spartaczone :)
Co nie znaczy, że wyrzucone ..... 

Z tego ,,stosiku,, na 10 już gotowych 7 poprawnie zrobionych a co najmniej 3 są nieudane.



Stary zegar kuchenny ma chyba z 30 lat ...... 
Żal go wyrzucić bo i działa i wcale taki zły po tej metamorfozie.
Będzie mi przypominał jakie błędy popełniłam ..... 
(cyferki same się rozjechały po spryskaniu lakierem)


I nic się nie da poprawić a na nowo robić mi się po prostu nie chce.

Następny niewypał ...
Wszystko było dobrze dopóki lakierem nie spryskałam ... chyba jakiegoś chwilowego zaćmienia dostałam bo doskonale wiem co się dzieje ze styropianem w zetknięciu z lakierem w sprayu.


Wstążką ozdobię i powieszę ... 
Skurczyła się ze starości,, :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(