,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 21 grudnia 2013

Świece ...

,,Zdekupażowałam,, kilka świeczek, nawet ładnie wyszły :)


Sporo kleju (specjalny do świec) i kilka świeczek mi jeszcze zostało.
Może po świętach za ,,wielkanocne świeczki,, się zabiorę.

Miłego weekendu życzę 

4 komentarze:

  1. Piękne - fajnie Ci to wychodzi :)

    Niech magiczna noc Wigilijnego Wieczoru
    Przyniesie Wam spokój i pogodę.
    Niech każda chwila Świąt Bożego Narodzenia
    Żyje własnym pięknem,
    A Nowy Rok obdaruje Was
    Pomyślnością i szczęściem.
    Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia
    Niech spełniają się wszelkie Wasze marzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko :)
      Dziękuję za życzenia ... Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze w całym Nowym Roku!

      Usuń
  2. Piękne świece, prawdziwie świąteczne!
    Danusiu wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agniesiu, dziękuję :)
      Tobie również wszystkiego co najlepsze w całym Nowym Roku życzę!

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(