,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 20 stycznia 2014

Filcowany żółwik mydlany ...

Znalazłam dwa zapomniane mydełka, które dawno temu robiłam (od 2009 roku minęło kawał czasu) ... właściwie przerobiłam bo doprowadziłam kostkę kupionego mydła do prawie płynnej konsystencji i do foremki upchałam.
Takie nijakie, takie tandetne, takie ...... było.


Teraz mam filcowane mydełko ... trochę korzystniej wygląda :)
Na razie jedno ...


Dla wnuczek na Dzień Babci od babci D. ...... będą miały uciechę przy myciu rączek.

2 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(