,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 10 stycznia 2014

Świecznik na Walentynki ...

Zrobiony z .....  


Mam już jeden o takim samym kształcie ... tutaj ozdobiony techniką szydełkową.


Na swoim koncie mam trochę świeczników szydełkiem obrabianych ... głównie szklanki.
Teraz mnie technika serwetkowa kręci.


Świeczniki i igielniki z tego co pod ręką to fajny temat ... mam w planach go rozwinąć w tym roku.

Jest jednak mały problem ...
Kiedyś na zrobienie czegoś wystarczały mi przysłowiowe trzy(3) godziny ...
Później to samo robiłam przez trzy(3) dni ...
Obawiam się, że spowolniałam na trzy(3) tygodnie ...

Muszę ,,uporać się,, z tym małym problemem :)

2 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(