,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 29 kwietnia 2014

,,Szybka,, skrzynka z kotem ...

Wczoraj po południu surowa skrzynka kupiona dzisiaj przed południem gotowa wręczona :)
Technika decoupage wymaga czasu ... niestety ja go nie miałam.
Serwetek z kotem mam całą paczkę bez dwóch ... może coś jeszcze kiedyś tam w kocim temacie zrobię.
Do kociej skrzynki jest też karteczka ...


..............................................................................................................................

     ,,WYSZŁO TO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,
                             (A.A.Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(