,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 8 września 2014

Zastój ale .....

... ale się robi :) 
Powoli jak żółw w tempie ślimaczym ..... 


..............................................................................................

,,WYSZŁO TO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,
(A.A.Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

4 komentarze:

  1. Ma ogon i stoi :-) czyli niewiele zostało Ci do końca :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. może i w ślimaczym tempie, ale ciągle do przodu :)
    wygląda nieźle i nadal mnie korci... może w końcu kiedyś spróbuję ;)
    pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja lubię te Twoje "afrykańskie" wzory !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jednak już widzę znaczną cześć. Pozory mogą mylić. Mój stepowiec ma naładowane baterie słoneczne, to tak biega, jakby miał zgubić skorupę.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(