,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 9 stycznia 2015

Opakowanie na dużą serwetkę (2/52) ...

Tuba papierowa do przesyłek pocztowych, tapeta, trochę pasmanterii + klej i narzędzia = opakowanie na prezent.
Do tego skromna kartka ...


Link nakierowujący do Wyzwania z prawej strony ... ,,Duży kopniak,, nazwany :)
Jeszcze kilka razy wkleję w poście banerek (może ktoś będzie chciał się włączyć) ...
U mnie na razie drobiazgi różnymi technikami (też się liczą) ... większe projekty i ,,dzianinowe,, później.


...........................................................................................................................................................

,,WYSZŁO TO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,
(A.A.Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)


6 komentarzy:

  1. Świetnie to wykombinowałaś :) I kartka! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu potrafisz zrobić coś z niczego jak nikt inny. Wspaniały pomysł i super wykonanie :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za podsunięcie pomysłu na opakowania do serwet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wykombinowane... i tak sobie przespacerowałam się z wielką przyjemnością - tyle niesamowitych prac! Te afrykańskie szydełkowe projekty...i wszelakie pudełeczka... przepiękne prace!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysł z tapetą super ! postaram sie zapamiętać !

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna tuba. Materiał plus tapeta, świetnie to zrobiłaś. Pomysł super.
    Karteczka też piękna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(