,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 4 marca 2015

Nowy projekt i ... i Margolka ...

Najpierw kto to jest Margolka.
To moja modelka.
Będzie mi pozować w nowo zrobionych czapkach bez kapryszenia, marudzenia i martwienia się czy ładnie wyjdzie :)
Tutaj ma ubraną moją ulubioną czapkę. Nazywam ją ,,japońska,, (a dlaczego można TUTAJ przeczytać). To nic, że w szafie kilka innych ale ta jest najczęściej noszona.
Cieszę się, że nie zrezygnowałam z rozgryzania jak jest zrobiona. Chyba jeszcze jedną sobie wydziergam (choć nie bardzo mi z drutami po drodze, wolę szydełko).


Ta zaczęta, między różem a fioletem kolorystycznie robótka to początek czegoś co już dawno chciałam zrobić. Zobaczymy czy mi się uda :)

...................................................................................................................................................................

,,WYSZŁO TO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,
(A.A.Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

2 komentarze:

  1. Cudne czapulki choć druga dopiero w realizacji :) modelka swietna :) Danusiu pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne czapulki choć druga dopiero w realizacji :) modelka swietna :) Danusiu pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(