,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 28 maja 2015

,,Dekupażowy,, misz-masz ...

Ostatnio moją największą ,,robótką,, jest ogród, w którym rewolucję przeprowadzam (jeszcze mi trochę zostało ... deszcze i zimno pokrzyżowały moje plany niestety).
Jako że nie bardzo mam ochotę pracować na ogrodzie w taki majowy ziąb zabrałam się za technikę serwetkową.

Skrzynka na biżuterię i podkładki są na etapie lakierowania ...


Ostatnie boki chustecznika już oklejone serwetką ...


Butelki na razie farbą akrylową pomalowane ...


No to by było na tyle, wracam do lakierowania :)

...................................................................................................................................................................

,,WYSZŁO TO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,
(A.A.Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(