,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 1 maja 2015

Tacka i butelka ,,za pięć dwunasta,, .....

W psychologi to się chyba nazywa ,,unikanie/odsuwanie,, pracy ...... 
Na ,,zdekupażowanie,, butelki miałam ponad miesiąc a dopiero wczoraj za nią się zabrałam. Przy okazji tackę ozdobiłam i przygotowałam do naklejania serwetek pudełko na biżuterię. 
Chyba już tego złego nawyku nie zmienię ... prawie wszystko ,,za pięć dwunasta,, robię :)


,,Co nagle, to po diable,, mogło być lepiej ale ..... no cóż :)
Teraz priorytetem jest reaktywowany ogród, na inną twórczość pozostają późne wieczory (w nocy to ja śpię) i deszczowe dni.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze pod poprzednimi postami :)

...................................................................................................................................................................

,,WYSZŁO TO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,
(A.A.Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)


4 komentarze:

  1. Butelka i tacka super. Lubię takie kolory.
    Miłej majówki i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Teresko ... cieszę się, że lubisz takie kolory bo Twoje pudełko na biżuterię będzie w takiej tonacji :) Miłego weekendu całego ... miłego, słonecznego i cieplejszego :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(