,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Zbiorowy pokaz ...

Przed 26-tym lipca zaczęte, właśnie skończone :)
Zachciało mi się bo se ładne serwetki kupiłam ... 
Tyle nimi obkleiłam. 
Jeszcze na drugie tyle zostało.
Upał niestety nie sprzyjał robocie ale ... ale dałam radę.
Wyszło jak wyszło ... już niczego nie zmieniam.
Pierwotnie były gołe haczyki i zielone świeczki ... nie bardzo pasowało do całości, zmieniłam i jest teraz dobrze.


Wyszło jak wyszło ale wyszło ...
Odkładam na razie te urocze serwetki ... nowe sobie kupiłam.
Nie mogłam się oprzeć.
...................................................................................................................................................................
,,WYSZŁO TO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,
(A.A.Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

1 komentarz:

  1. Ale cudeńka. Teraz wszystko do wszystkiego pasuje i co najważniejsze - wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(