,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 1 września 2015

Deska z cytatem ...

Półtora roku przeleżała przygotowana do skończenia ... nie wiem czy teraz już gotowa bo o haczykach jeszcze myślę. 
Jak będą haczyki to będzie jakąś funkcję pełniła a nie będzie czymś ,,bez sensu,, czymś ,,a po co ci to,,.
Na razie bez haczyków ... cieszę się, że kolejny UFOk skończony :)


Pomysł na ,,wyposażenie,, deski był zupełnie inny. W trakcie to i tamto zostało odrzucone, ostał sie tylko pędzel.


Jak już w poprzednim poście pisałam, teraz w użyciu będą te serwetki ...


Do tej pory tego pana nie używałam ... nie pasował mi do żadnej pracy (w tej chwili myśl jak błyskawica przemknęła  - toż na butelkę się nadaje).
Od teraz postanawiam to zmienić.
Na razie w tym ,,czymś,, znalazłam dla niego miejsce :)


...................................................................................................................................................................

,,WYSZŁO TO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,
(A.A.Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(