,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 30 września 2015

Dynie cd. ...

Dynie na drutach , ogonki szydełkiem ... wszystkie z Kotka (dobra włóczka na maskotki i takie drobiazgi). 
Jak zrobione, czym wypchane?
Druty nr. 4, szydełko nr. 3 ... robimy prostokąt wzorem patentowym TYM sposobem ... ilość oczek od 25 do 40 w zależności od wielkości dyni. Wysokość na wyczucie. 
Nie są trudne ... wystarczy jedną zrobić a następne ,,rosną same,, :)
Tak szczerze to mam ich już dość, nawet nie chce mi się ,,wąsików,, robić.


Większość resztek Kotka w odpowiednich, jesiennych kolorach wyrobiona.

...................................................................................................................................................................

,,WYSZŁO TO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,
(A.A.Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

5 komentarzy:

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(