,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 15 września 2015

Klatka ale nie dla ptaszka .....

Zachciało mi się popleść ... tak ni stąd ni zowąd mnie naszło na papierową wiklinę.
W tym temacie jestem amatorką, właściwie laik ,,wiklinowy,, ze mnie :)
Chociaż moje plecenie jest ... jest koszmarne (nierówne, koślawe, niefachowe ... itd. itp.) to jednak się nie zniechęcam. 
Mam ochotę to plotę ... jak wyjdzie tak będzie.
Najbardziej to ja lubię klatki dla ptaszków wyplatać.
Mam ich już kilka na koncie ... ta jest któraś tam.
Każda inna ... dzisiejsza ,,zdekupażowana,, i podkolorowana ale nie dla ptaszków tym razem.


Rurki dostałam od Tereski ..... Tereska jest w tym temacie dobra. Rurki wyjątkowo ładnie skręcone a jej plecenie jest równiutkie, dopracowane ... po prostu fachowe.

..................................................................................................

Klatkę zgłaszam na wyzwanie/zabawę 

(klik)

Wszystkie klatki, które do tej pory zrobiłam można zobaczyć klikając po prostu w etykietę ,,Klatki,, :)

.......................................................................................................................................................

,,WYSZŁO TO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,
(A.A.Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(