,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 25 marca 2016

Nowa zabawa - Herringbone (U3W) ...

Zapowiada się ciekawie.
Na spotkaniu spróbowałam czy dam radę ... to nie jest wcale takie trudne.
Bransoletka zrobiona, teraz na warsztacie naszyjnik.
Ten mały fragmencik to próbka ze spotkania.


Postanowiłam robić z mniejszej ilości koralików w obwodzie (tutaj z sześciu - dwa kremowe, dwa srebrne i dwa hematyty).



I taka mała rzecz a jak cieszy - igła do koralików ale ... ale nietypowa bo bez uszka (ile ja się namęczyłam żeby nawlec normalną igłę). Nawlekanie ułatwione :)


Ciąg dalszy nastąpi ...

.......................................................................................................................................................

  ,,WYSZŁO TO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,
(A.A.Milne - ,,Kubuś Puchatek,,) 

1 komentarz:

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(