,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 13 kwietnia 2016

Kolejna bransoletka czyli ....... monotematyczność (U3W)

Kiedyś pewna pani napisała mi w komentarzu, że jestem monotematyczna.
Hmmmm, a kto to taki ta osoba monotematyczna?
W uproszczeniu mówiąc to ktoś, dla którego nic poza jednym tematem nie istnieje. 
Ta pani skupiła się na moich pracach w jednym z wielu tematów, nie dostrzegając innych.
Co jak co ale monotematyczności nie można mi zarzucić.
No to tyle wstępu.
Wczoraj na zajęciach (U3W) jedne z Pań robiły kolczyki inne bransoletki. Na kolczyki nie miałam ochoty więc se kolejną bransoletkę ,,strzeliłam,,.
Zrobiona ze starych perełek (takich z odzysku) i koralików w kolorze starego złota.


Na kolczyki nie mam już dużych perełek ... szkoda. Jako że to stare, z odzysku więc na 99% nie dopasuję takich.
Jak zrobić taką bransoletkę?
TUTAJ jest film instruktażowy ... robi się szybko i przyjemnie.
.......................................................................................................................................................

,,WYSZŁO TO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,
(A.A.Milne - ,,Kubuś Puchatek,,) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(