,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 15 listopada 2016

Kartki na wyzwanie cz.3 (u Inki) ...

U Inki motywem przewodnim na kartce są ,,dzieci, bądź sanki bądź jedno i drugie :) ...,, 
Więcej szczegółów tutaj

(klik)

Na mojej skromnej kartce i dzieci i sanki i radość ...


Nie mogłam się oprzeć by nie zrobić drugiej z wykorzystaniem mojej ulubionej serwetki (tym razem skan/wydruk bo mi tylko 3/4 serwetki zostało).
Są sanki, jest dziecko ale ... ale takie smutne. 
Nastrojowa kartka retro :)


Kolejne, przyjemne wyzwanie za mną.

Jeszcze jeden post z kartkami na wyzwanie u Ani dzisiaj będzie.

.......................................................................................................................................................

,,WYSZŁO TO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,
(A.A.Milne - ,,Kubuś Puchatek,,) 

8 komentarzy:

  1. Proste kartki, ale bardzo klimatyczne :) bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, takie nostalgiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne grafiki i śliczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Pierwsza wprost zaraża dziecięcą radością. A druga taka nastrojowa...
    Tulę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię smutnych dzieci ,ale karteczka fajna

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tą serwetkę, ładna choć faktycznie mroczna nieco! za to szaleństwo zimowe na całego dla równowagi też jest :) ponoć tak powinno być :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I radosna i z zadumą - fajne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza,bardziej dynamiczna zachwyciła mnie grafiką :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(