,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 7 grudnia 2016

Kartka 3D na 18-tkę ...

Jeżeli napisałam w poprzednim poście, że kartka ma niedociągnięcia to wcale nie znaczy, że nie jestem z niej zadowolona. Jestem, jestem ... i to bardzo.

Z nowej kartki urodzinowej byłam zadowolona do momentu kiedy kwiatki przykleiłam. Te kwiatki do tego pudełka przestrzennego chyba pasują jak ,,pięść do nosa,, a te wszystkie listki jak ... jak ,,kwiatki do kożucha,,.
W grudniu wysyp urodzin. Mam sporo kartek okolicznościowych ale odpowiedniej na 18-tkę nie. Potrzebna była na już więc zrobiłam. Nie miałam pasujących kwiatków (i listków) do papierów na ściankach pudełka.
Trudno, niech pozostanie taka eksplozja kolorów .... 
Ja nawet takiej nie dostanę w prezencie dlatego przestaję marudzić. Nie tak miało wyjść ale ... tak też jest dobrze :)


Kartkę pudełkową można złożyć i w kopercie wysłać :)


Jaki morał z tej bajki?
Nie robić niczego na ostatnią chwilę jeżeli nie ma się odpowiednich materiałów pod ręką :)

Podobno ludzie, którzy zostawiają wszystko na ostatnią chwilę są według naukowców niezwykle inteligentni.
Wynika to z umiejętności doskonałej organizacji zadań pod presją.
Ja to nazywam po prostu ,,za pięć dwunasta,, ale podoba mi się inna nazwa, której ktoś dzisiaj użył - ,,mistrzostwo ostatniej prostej,, :)

Tak poważnie to ... to muszę zaopatrzyć się w trochę kwiatków i listków kolorystycznie neutralnych bo inaczej żaden geniusz nie pomoże a ja będę marudzić dalej :)

.......................................................................................................................................................

,,WYSZŁO TO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,
(A.A.Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

6 komentarzy:

  1. Ha ha ha !!! Cudnie radosna ta kartka, a właściwie pudełko !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. kartka ma bajecznie kolorowy bukiet, a krawiec kraje jak mu materii staje

    OdpowiedzUsuń
  3. heheheh... wyszło bajecznie kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie marudź świetna karteczka. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, ja myślę, że taka eksplozja kolorów świetnie pasuje do kartki na osiemnastkę. Jest radosna i kolorowa - jak sama młodość.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie super!
    na 18-tkę idealna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(