,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 12 stycznia 2017

Pióra i motyle ...

Dzisiaj zabawa u Hubki - ,,Hardcorowy zawrót głowy czyli 12 prac/12 tygodni,,.
Wyzwanie pierwsze, temat ,,Pióra i motyle,,.
Kartka moja prosta i czysta. Mało elementów, dwa kolory - odcienie złota i biel. 
Kartkę okolicznościową zrobiłam bo mam na stanie sporo kartek wielkanocnych (jeszcze u Ani trzeba robić), więcej mi nie potrzeba.


(klik)

No i słoik  (szczegóły w sprawie słoika poniżej - klik w banerek).

(klik)


Ten, który miał być jest ale jako że nie spełnia wymogów będzie drugi, mniejszy z dużym polem widoczności. Jak się zapełni to pieniążki powędrują do większego.
Dlaczego zostaje większy?
No bo pomysł Ewy przenoszę na inne wyzwania. 
Nawet na kartki czy prezenty, które nie będą korzystały z usług poczty. Kilka drobniaków będzie wrzuconych na pudełko pralinek, czekoladę czy kwiatek.





4 komentarze:

  1. Twoja karteczka skojarzyła mi się z walentynkami, serducho, dwa motyle i zwiewne piórka, nic tylko miłość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kusiła mnie ta zabawa u Ewy, ale zdrowy rozsądek wygrał- czasu nie rozciągnę.
    Motyle cuuudne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, niezwykła karteczka, jest ogromny ładunek piękna w tym minimalizmie.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka.
    Faktycznie każdy grosz się przyda na zaś 😃

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(