,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 11 lutego 2017

Czekoladownik i zajawki ...

Ale to jeszcze nie ten z wymianki (zabawa u Inki).



To miał być ten ale nowy na szybko zrobiłam bo ..... bo ten miał kilka błędów, niedociągnięć. 
Niepotrzebnie tę ,,klapkę,, zrobiłam ale ... mądry Polak po szkodzie (wymiary trochę się ,,rozjechały,,).
Chociaż ...... wcale nie jest taki zły, wręcz przeciwnie.
Jednak nie wypada wysyłać czegoś do czego nie jestem przekonana.

No i dwie małe zajawki.
Podwójne pudełko wybuchowe już skończone ...


Rybka robiona motywem African Flower prawie gotowa ...






8 komentarzy:

  1. czekoladownik śliczny, bardzo mi sie podobają kolory i wykonie też;)
    ale chyba większość z nas tak ma że widzimy błędy które nam przeszkadzają i pracę uważamy za nieudaną,a to nie zawsze jest prawdą:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się ta forma właśnie spodobała...inna jest, bardziej pracochłonna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, czekoladownik jest śliczny i nie dostrzegam żadnych błędów.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekoladownik jest świetny, bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mogę powiedzieć że oba są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też bardzo się podoba. Nie przesadzaj z tymi błędami.
    Tak miało być i kropka. Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie ciekawie z tą klapką wygląda 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ wspaniały ten czekoladownik! A ta klapka dodaje tylko uroku i elegancji:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(