,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 12 marca 2017

Wianki dwa ...

W przerwie ,,odpoczywania,, zrobiłam dwa wianki wiosenne. 


Dawno wianków u mnie nie było. Przyjemnie się je robi.
Jako że wianki będą przekazane na zbożny cel czyli będą takim prezentem podpinam je pod Hand Made 2017


(klik)



15 komentarzy:

  1. Służy Ci to odpoczywanie, oj służy. Wianki świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, śliczne te wiosenne wianki z ptaszkami.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na dobra wychodzi ci to odpoczywanie. Śliczniutkie wianki. Wena wraca?

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu cudne wianki zrobiłaś-z tymi ptaszkami wyglądają jak prawdziwe gniazdka:) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję że bawisz się z nami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu Śliczne wianeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo eleganckie wianki zrobiłaś,,,

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie prześliczne są te wianki. Takich jeszcze nie widziałam.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemne:) ciepłą wiosenną aurę zapowiadają, ptaszki śpiewają, wszystko co trzeba jest !

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne wiosenne wianki!
    Od razu na myśl przychodzi mi mały niebieski wianuszek z ptaszorkiem wkomponowany w ramkę, który kiedyś od Ciebie dostałam i od tego czasu zdobi moją półkę przy biurku! Niezmiennie od lat tak mi się podoba :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię wianki ! Twoje "szmaciane" czy też materiałowe są bardzo ładne i znalazło się tam nawet gniazdko i miejsce dla ptaszyny. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna robota. Bardzo mi sie podobają. Oryginalne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(