,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 11 kwietnia 2017

Gniazdko w filiżance ...

Ostatnia dekoracja wiosenno-świąteczna w kilkanaście minut zrobiona.
Mam nadzieję, że mnie już nic nie ,,napadnie,, by coś jeszcze w tym temacie zrobić.
Dość ... ciąg dalszy za rok :)


Filiżanka malutka (porównanie do normalnej) ...


Resztki mchu wykorzystałam (za mało kupiłam, dlatego efekt marniutki).


Dziękuję za wszystkie komentarze w poprzednich postach :)
U mnie w domu dalej szpitalny duch się pałęta ... po świętach powinien zniknąć.


.........................................................................................

Marzec 2019 - ,,DIY - zrób to sam,, - Inspiracje - temat - filiżanka ...

(klik w banerek - szczegóły wyzwania, inspiracje, prace Dziewczyn)




8 komentarzy:

  1. Cudowny stroik :) jaki śliczny ptaszek!
    Życzę zdrowia, zdrowia, zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko :) Ptaszka znalazłam szukając czegoś innego (zapomniałam, że mam ich jeszcze kilka w pudełku).

      Chciałam napisać u Ciebie komentarz (2x napisałam) ale coś nie tak poszło. Napiszę tutaj - Super jest to Twoje czekoladowe, smocze jajo (też miałam w planach coś podobnego zrobić (może za rok). I nie zawsze jest kwieciście i kolorowo ...

      Usuń
    2. Dziękuję Danusiu :) masz rację nie zawsze tak jest... a powiem CI, że coraz bardziej podoba mi się to moje jajo i jestem z niego bardzo zadowolona :)
      Jak spotkam gdzieś takiego ptaszka to zrobię sobie taki stroik, bardzo, bardzo mi się podoba :) jest prosty, a jednocześnie taki piękny :) ale to pewnie już w przyszłym roku...

      Usuń
  2. Ślicznie wygląda ten filiżankowy stroiczek, bardzo pomysłowy :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Danuś cudna filiżanka, sama przygotowałam coś podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, pomysł na stroik w filiżance jest rewelacyjny. Do tego ten uroczy ptaszek.
    Serdeczne uściski posyłam i życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł! Lubie takie dekoracje! Dziękuje że dołączyłaś do naszej zabawy DIY INSPIRACJE. Pozdrawiam serdecznie, DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna dekoracja, zwłaszcza ptaszek słodki :) Dziękuję za udział w Inspiracjach na DIY. Pozdrawiam serdecznie :) Inka z DT

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(