,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 9 kwietnia 2017

Wianki wiosenno-świąteczne ...

Ostatnie trzy wianki  w tym roku.
W sumie z tymi na kiermasz zrobiłam szesnaście ... jak na mnie to trochę dużo prac w jednym temacie. Monotematycznie ale ... ale jak trzeba to się robi :)


Tyle już tych wianków podarowałam, że nie pamiętam kto już dostał a kto jeszcze nie ... kto dostał bożonarodzeniowy a kto wiosenno-wielkanocny. Nie wiem też czy przypadkiem nie wpycham się komuś na siłę. Może ktoś nie lubi takich rzeczy ... nie wiem.

Miałam pochować narzędzia i materiały żeby już nic świątecznego nie robić ale ... ale wzięło mnie i powstało gniazdo z ptaszkami.
To już w następnym poście.



2 komentarze:

  1. Świetne wianki i ptaszki na nich. Ty się zakręciłaś w wiankach
    a ja w czekoladownikach.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu śliczne wianuszki, z pewnością każda obdarowana osoba cieszy się z takiego podarunku. Mnie bardzo podoba się ten szary, jest taki bardzo delikatny :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(