,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 6 czerwca 2017

Kapelusik-igielnik (Ploteczki przy herbacie) ...

Dzisiaj takie zwykłe, takie jakie się zakłada na wizytę do przyjaciółki (przepraszam, kiedyś się zakładało bo teraz kapelusze raczej nie w modzie ... a szkoda).


I po ploteczkach przy herbacie :)


Od Tereski dostałam trochę fajnych materiałów. Granatowy w białe groszki już użyłam. Teraz czas na uszycie kapelusików (chyba na dwa wystarczy) z wyjątkowego materiału ... nie chcę spartaczyć bo go trochę mało no i piękny jest.


4 komentarze:

  1. Cudne. Mogłaby je wkładać Ania z Zielonego Wzgórza i jej przyjaciółki na pogaduszki przy herbacie.
    Tez żałuję, że nie nosi się już takich cacek na głowie...
    Buziaczki, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze podziwiam Twoje igielniki. Nigdy mi się nie znudzą.
    Też żałuję, że się ich nie nosi. Moim zdaniem kobiety ładnie w nich
    wyglądały.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo jakie śliczne:) Takich jeszcze nie widziałam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(