,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 17 sierpnia 2017

Kartka sztalugowa skręcana 2 ...

Tym razem skręcona tak jak KURSIK pokazuje (dla mnie to nie ma znaczenia) :)


Kartka dołączona do chustecznika i filcowanego mydła.
Trochę odbiega charakterem od reszty ale ............ :)





20 komentarzy:

  1. Cudowna kartka, niesamowicie mi się podoba.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, kartka wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jaka prześliczna jest ta kartka sztalugowa. Dla mnie to wyższa szkoła jazdy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kartka wydaje się skomplikowana a jest bardzo prosta do zrobienia :)

      Usuń
  4. filcowane mydło? hmmmm, czy to też kolejny igielnik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniejsze mydełka pod etykietą ,,filcowanie,, ... nie, to nie igielnik. Mydełko jak najbardziej do mycia służy :)

      Usuń
  5. Super karteczka😃 A tym filcowanym mydłem to mnie zaintrygowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć Dana :)
    Karteczka zrobiona idealnie, z dbałością o każdy szczegół.
    Ale to filcowane mydełko??? No, zaintrygowało mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, wróciłam wstecz Twojego bloga I już wiem. Pomysł rewelacyjny, a mydełko inne niż wszystkie :)

      Usuń
    2. Efka, dziękuję :) Filcowane mydełko trochę nie wyszło jak trzeba ... chyba zabrakło mi cierpliwości tym razem :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(