,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 11 sierpnia 2017

Kartka sztalugowa skręcana i dwa kawałki tortu ...

Najprostsza sztalugowa skręcana (jak zrobić TUTAJ). Dlaczego moja jest odwrotnie skręcona? 


I druga, podwójna ... dwa kawałki tortu weselnego :)


Skromne te kartki ...
Pierwszy raz takie robiłam więc trochę eksperymentalne :)


16 komentarzy:

  1. Nie są skromne... one są subtelne. Super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Skromne bo za mało miałam materiałów ... a może i dobrze, że niczego nie dokupiłam :)

      Usuń
  2. Może i skromne, ale bardzo pomysłowe i eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Gdybym miała więcej odpowiednich materiałów to były by odrobinę inne :)

      Usuń
  3. No ja nie wiem czy takie skromne, sama forma kawałków tortu jest dla mnie wow! Pierwszy raz takie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już dawno chciałam taki papierowy tort zrobić ale jakoś nie było okazji. Z drugiej strony po co komu cały tort (za dużo miejsca zajmuje) więc są tylko dwa kawałki (u mnie na amen zamknięte ale można zrobić ,,otwieralne,, :)

      Usuń
  4. Kartka i kawałki tortu przepiękne, pomysłowe i pięknie wykonane.
    Miłej niedzieli i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pomysły nie moje ... cieszę się, że wreszcie spróbowałam :)

      Usuń
  5. Danusiu, piękne są Twoje kartki. Bardzo podoba mi się forma tortu. Co do sztalugi, to jest odwrotnie skręcona, bo zagięłaś po innej przekątnej niż w kursie. Ale to przecież wszystko jedno, ważny jest efekt, a ten jest super.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wiem Małgosiu ale mnie to nie przeszkadza ... tak tylko zapytałam (żeby zapytać) :)

      Usuń
  6. Karteczka pięknie się prezentuje, któż by to wiedział, że odwrotnie skręcona? jest tak jak by musiało być. Kawałeczki tortu świetne, bardzo mi się podoba taka forma. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mnie się podobają wszystkie dziwne/inne kształty karteczek ... powoli próbuję je robić :)

      Usuń
  7. wow, świetne są!!!!!!!!!jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  8. Skromne??? one są fantastyczne,oryginalne,a na tym przecież polega cały urok.Uwielbiam oryginalne karteczki i zawsze podziwiam ,a Twoje podziwiam dzisiaj z przyjemnością.Te kawałki tortu świetne :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(