,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 11 września 2017

Konik morski (Afrykański Kwiat/African Flower) ...

Od dawna miałam na ochotę na zrobienie konika morskiego.
Niestety nie trafiłam na schemat. Łatwiej ze schematem. Mój na podstawie zdjęć powstał. Trochę się namęczyłam (na zdjęciach raczej nie widać dobrze jakie elementy i jak łączone). Namęczyłam się ale wybrnęłam. Konik morski przeze mnie zrobiony trochę odbiega od pierwowzoru, wykończenie też inne (na podstawie schematu, z którego kiedyś często korzystałam).
Nie skopiowałam, robiłam ,,na podstawie,, zdjęć z Pinterestu i Osiki ... dziwak jakiś mi wyszedł a i tak duma mnie rozpiera bo dałam radę :) Gdybym drugiego robiła to z poprawkami.

(Nie wiem czy sobą, która wymyśliła konika morskiego jest Nnattalli (już mam pewność, że to Nnattalli jest autorką) ale na podstawie jej zdjęć robiłam ... przez moją nieznajomość języka angielskiego a tym samym ,,ślepe,, posługiwanie się ,,przyciskami,, na Ravelry ,,wywołałam,, małą aferę - piszę ,,małą,, bo Autorka zwierzątka grzecznie mi zwróciła uwagę. Nie mogąc poprawić źle użytego zdania, sugerującego, że wzór konika jest ,,moim osobistym,, (mnie chodziło tylko, że nie korzystałam z żadnego wzoru a na podstawie zdjęć robiłam) usunęłam przyczynę nieporozumienia ... nie ma już na Ravelry mojego konika).


....................................................................................................
Spróbowałam troszeczkę poprawić konika morskiego (drugiego raczej nie będzie). Lekko ,,skręciłam,, dolną część (bardziej się nie dało). Pyszczek mu troszeczkę ,,podniosłam,,. Zmieniłam też oczka na mniejsze (lekko przesunięte). Teraz chyba troszeczkę lepiej :)


.......................................................................................................................................................


Wykończenie wg tego schematu.


Lubię koniki morskie :)


Jako że konik z resztek zrobiony wysyłam go TUTAJ .....

(klik)

..... oraz TUTAJ bo konik jest prezentem :)

(zasady - klik)

Na pasku bocznym mam kilka banerków fajnych zabaw co nie znaczy, że we wszystkich biorę udział. 
Niestety fizyczną niemożliwością jest wszystko ogarnąć (człek musiałby cały miesiąc żyć wyzwaniami) dlatego podchodzę do tego na luzie bez stresu, bez ,,przymusu,,.
Po prostu się bawię tym co robię a robię coraz mniej.


Miłego, twórczego tygodnia życzę :)





Dzisiaj znowu ktoś ma do mnie pretensje, że projekt Nnattalli (na podstawie jej zdjęć konika robiłam) jako swój przedstawiłam ...


So, you posted my design as yours! Why don't you make something really yours?!

(Więc zamieściłeś mój projekt jako swój! Dlaczego nie zrobisz czegoś naprawdę swojego?!)
Odpowiedzi
  1. Konik zrobiony na podstawie zdjęć projektu Nnattalli co zaznaczyłam w poście. Nigdzie nie napisałam, że to mój projekt. Przetłumacz sobie mój post i przeczytaj uważnie. Jeszcze raz powtarzam - robiłam ze zdjęć z Osinki i Pinterestu. Pozdrawiam

    Usuń
  2. A horse made on the basis of photos of the Nnattalli project, which I marked in the post. I have never written anywhere that this is my project. Translate my post and read it carefully. I repeat again - I took photos from Osinka and Pinterest. Regards



 

19 komentarzy:

  1. ŚLiczny :) zabawy po to właśnie są, żeby się bawić, a nie zmuszać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      No właśnie, bawić a nie zmuszać się nawet jak się bardzo chce (na szczęście nikt nikogo do niczego nie ,,zmusza,,).

      Usuń
  2. wcale nie cudak- no może mu sie tylko ogonek wyprostował;D
    Jak dla mnie konik morski jest śliczny i pięknie wykonany:)
    Danusiu wiem,jak dużo czasu potrzeba na przygotowanie każdej pracy, dlatego dziękuje że dalej bawisz sie ze mną:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten konik Ci wyszedł, Danusiu!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny konik! Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu superaśny konik Ci wyszedł,mam sentyment do tych stworków morskich,niby rybka,a wygląda jak zjawisko nie z tego świata :D
    Podziwiam ,trzeba mieć sporo cierpliwości do dziergania tych wszystkich elementów,a potem łączenia,ale wiesz co warto było,bo wyszedł pięknie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW!Podziwiam:)trochę miałaś z nim pracy:)))super wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie wyszedł ten konik morksi. Bardzo pieknie się prezentuje i bardzo mi się spodobał.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny konik i w fajnych kolorkach :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodki ten konik! Ogromnie się cieszę, że mamy nową koleżankę w naszej zabawie - akcji WZW :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra konik, dodatkowo plusuje fiolecikiem ( bo my Pchły kochamy fiolecik ;-) ). Aż człowiek nabiera ochoty na zabawę afrykańskimi kwiatami....
    Pozdrawiamy,
    Pchły Szachrajki

    OdpowiedzUsuń
  11. So, you posted my design as yours! Why don't you make something really yours?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konik zrobiony na podstawie zdjęć projektu Nnattalli co zaznaczyłam w poście. Nigdzie nie napisałam, że to mój projekt. Przetłumacz sobie mój post i przeczytaj uważnie. Jeszcze raz powtarzam - robiłam ze zdjęć z Osinki i Pinterestu. Pozdrawiam

      Usuń
    2. A horse made on the basis of photos of the Nnattalli project, which I marked in the post. I have never written anywhere that this is my project. Translate my post and read it carefully. I repeat again - I took photos from Osinka and Pinterest. Regards

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(