,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 3 września 2017

Malinowy tort, zajawka i zmiany ...

Zacznę od zmian ...
Nazwa bloga od dawna mi się nie podobała ale ciągle zwlekałam by dać inną.
Może i ,,zamienił stryjek siekierkę na kijek,, ale ... ale czasami trzeba coś zmienić.
Dlaczego ,,apococito,,? Banalne powody ... 
Po pierwsze - od jakiegoś czasu zastanawiam się po co mi to co robię.
No może nie wszystko, bo to co z potrzeby chwili jest ok. ale to co robione ot tak, bo taki nastrój czy dla dzikiej satysfakcji, do szuflady już nie.
Po drugie - zbyt długo i dużo słyszałam ,,a po co ci to,,? Takie słowa mnie w pewnym momencie zniechęciły do robienia czegokolwiek (a robiłam tego i owego tyle, że hoho) ...
Po trzecie - a może, w związku z ,,po drugie,,, nazwa bloga jest przewrotna?
Po czwarte - moja ,,fejsbukowa,, stronka ma taką nazwę.

A dlaczego takie zdjęcie? To fotka jednej z niewielu rzeczy, z których od powstawania aż do teraz jestem dumna.
Jest to okładka zeszytu ,,Ja się zastrzelę,, :)

No dobra, na razie tak zostanie, jak mi się znudzi to zmienię :)

A teraz dwa kawałki tortu o smaku malinowym.
Dla wnuczek, z okazji rozpoczęcia nowego roku szkolnego.


Pierwszy i ostatni raz robiłam tył otwierany (tam włożę po banknocie).


I mała zajawka czegoś co już dawno za mną chodzi ...
Nie ma tam za dużo elementów więc powinnam to szybko zrobić. Gorzej z wykończeniem, trochę skomplikowane.
Nie mam schematu, na podstawie zdjęć robię.


Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednimi postami.
Przyjemnego, słonecznego i twórczego tygodnia całego życzę :)


9 komentarzy:

  1. Zmiany zawsze nadają świeżości, dodają również nowych sił do dalszego działania, taka samomotywacja :) Śliczne te kawałeczki tortu. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, fajna zmiana, nie ma co. Bardzo podoba mi się zdjęcie z modraszką na ramieniu.
    Torcik prezentuje się... smakowicie.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu! Odważna jesteś !!! Ale to dobrze ! Też myślałam o zmianie nazwy, ale trochę się boję, czy będę później odnajdywana. Zdjęcie z zeszytu jest super - nie zmieniaj ! Torty wspaniałe - na rozpoczęcie roku szkolnego !!! Ty to masz pomysły ! Gratuluję !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. DO odważnych świat należy :) podobają mi się zmiany na Twoim blogu :) Ja przymierzam się od chwili do zmiany nazwy, ale jakoś pomysłu na nową nie mam, a obecna strasznie mnie mierwzi... kawałki tortu zachwycają mnie niezmiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy kiedyś potrzebuje zmian. Poza tym zmiany napędzają nas do dalszych działań tak by zbyt bardzo się nie zastojeć.
    Pamiętam tą okładkę zeszytu gdy ją pokazywałaś po raz pierwszy:) od tamtej pory kojarzy mi się z Tobą bo jakoś zapadła mi wtedy w pamięć, ale tak pozytywnie :)
    Kawałeczki tortu bardzo słodkie, wnusie pewnie będą zachwycone.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kawałki tortu to bardzo sympatyczny pomysł na prezent :) taki słodki, na pewno przyda się przy tej szarej pogodzie ;)
    Te słowa "a po co ci to" najczęściej słyszę... we własnej głowie :) to, co robię sprawia mi przyjemność, ale moja praktyczna natura często mnie tak męczy. Wtedy po prostu mówię jej "spadaj" :D
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobre zmiany, a torciki wspaniałe! Wnuczki na pewno były zachwycone:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. czy z elementów jakiś przytulak będzie?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(