,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 3 grudnia 2017

Chęci są ale ...

Powiadają, że ,,dobrymi chęciami piekło wybrukowane,,.
Gdyby jeszcze były ,,dobre wysiłki,, to przyczynię się też do ,,wybrukowania nieba,,.
Na wysiłki chyba już nie starczy siły ...
Żeby nie być gołosłowna, że ,,bardzo chciałam,, pokażę fragment zawartości pudła po bananach. Mnóstwo nowości (większość kupionych w sklepie ,,wszystko od 90gr,,). Poza pudłem też się sporo niewykorzystanych drobiazgów z poprzednich lat znajdzie.


Niestety z powodu zaistniałych okoliczności na dzień dzisiejszy mam utrudnione pole działania.
Jeżeli już coś robić to szybko i bez zbędnych przemyśleń.
W szybkim tempie udało mi się zrobić dwie dekoracje (w planach drobne prezenty były ... mam nadzieję, że się jeszcze uda).
Nie moje klimaty ale ........... ale cieszę się, że chociaż tyle zrobiłam.
Świecąca kula w ,,złotej,, butelce już ma właściciela.
Tak na marginesie to zaczęta butelka i kula styropianowa czekały na swoją kolej chyba 3 lata (czyli kolejny UFOk dokończony).


Druga ,,szybka,, dekoracja to stroik, który widziałam w internecie. Tu trochę proporcje rozjechane (ogromna sprzączka od paska ale w końcu wykorzystana). Miałam fajną puszkę ale zabrakło czarnej farby (kurcze, kiedy te farby zdrożały ... dawno nie kupowałam). Wykorzystałam więc czarną, już zepsutą skarbonkę. Czerwona wstążka trochę za wysoko ale przykrywa zdjęcie Marylin Monroe.
Denko to stara płyta winylowa (na Allegro stoi za 30zł).


To jeden z ,,kapeluszy świątecznych,, który był inspiracją. Dużo więcej przykładów znajdziemy np. tutaj.

(zdjęcie STĄD)

Może kolejny stroik w tym typie będzie trochę lepiej wyglądał.

No to na razie tyle ... 
Post też w biegu napisany.
Zaistniałe okoliczności się ,,uspokoją,, będę częściej wpadać.



8 komentarzy:

  1. Świetne dekoracje świąteczne ,zwłaszcza ta ze sprzączką :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapelusz jest super :) zainspiruję się jeśli pozwolisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapelusz w roli stroika świetny!!! Choinka w złotym wazonie bardzo elegancka
    i na bogato.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, bardzo podobają mi się te dekoracje, szczególnie świąteczny kapelusz.
    Mam nadzieję, że zaistniałe okoliczności pozwolą na stworzenie kolejnych takich piękności.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow !!! Super są te Twoje stroiki !!! Masz pomysły !!! Piękne wszystko ! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. kawał dobrej roboty !!!
    a płytowy kapelusz to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny pomysł :-) Gustowny i oryginalny :-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(