,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 19 grudnia 2017

Zimowe słoiki ...

Wyszły jak wyszły :) Zrobiłam z tego co miałam a miałam  słoiki (te duże to biedronkowe po krówkach), sztuczne gałązki, styropian, maleńkie kuleczki styropianowe, jakiś zielony granulat (nie pamiętam skąd), szyszki, kasztany, brązowe drewniane rureczki i inne dodatki. 
Dokupiłam samochodziki, laleczki, choinki typu szczotka do butelek, sztuczny śnieg, pastę śniegową.


Zawsze sobie obiecuję, że zacznę wcześniej, na spokojnie, z większą dokładnością ale ...... ale jak to powiadają ,,Człowiek myśli Pan Bóg kreśli,,.
Z pewnych powodów znowu ,,na wariackich papierach,, robiłam. Dlatego wyszło tak a nie jak planowałam.
Mimo wszystko jestem zadowolona :)

Może jeszcze zgłoszę moje słoiki do zabawy u Reni ... ostatni raz w tym roku.

(klik)

Zgłaszam i znikam dalej ,,walczyć z wiatrakami,, :)



Zdrowych, Radosnych i Spokojnych Świąt 
Wszystkim życzę




6 komentarzy:

  1. Danuś piękne masz te słoiczki:)
    Co roku sobie obiecuję że zrobię i nie mam
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje że pamiętałaś o mojej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Noooooo.... ale taki samochód w słoiku!!! Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, śliczne te zimowe scenki zamknięte w słoiczkach.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne dekoracje świąteczne. Podoba mi się autko w słoiku i jeszcze ośnieżone.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu radosnych,rodzinnych i zdrowych świąt życzę:)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Radosnych Świąt Bożego Narodzenia, ciepłych dobrych chwil z najbliższymi, spokoju i refleksji oraz pozytywnej energii w nadchodzącym Nowym Roku!

    Dekoracje bardzo pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(