,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 25 stycznia 2018

Karnawałowe szaleństwo ...

Na blogu ,,DIY - zrób to sam,, trafiłam na wyzwanie związane z karnawałem. Jak zobaczyłam wenecką maskę karnawałową zdecydowałam, że wezmę w nim udział udział. 

(klik)

Postawiłam na przeróbkę starego pudełka po czekoladkach, które okleiłam tapetą. W szpargałach znalazłam kartonik z kobietą mającą rozwiane włosy (kartonik po jakimś tam kosmetyku). Na twarz miała być przyklejona maska ale ... raczej tego nie zrobię (a gdyby to pokombinuję z magnesami żeby maska była zdejmowalna).
Niech tak na razie zostanie ... może dla niej ten karnawał nie był aż tak szalony jakby chciała :)
Praca ,,czysta,, (niemediowa) - tylko nożyczki i klej.


Pudełko zalicza się do kategorii ,,a po co ci to,, ...... przynajmniej przyjemnie spędziłam czas :)


Dzisiaj mi się ,,lampka zaświeciła,, ... pudełko jako opakowanie na prezent a konkretnie na komplet biżuterii, którą dawno temu zrobiłam i która czeka aż się zdecyduję by ją komuś podarować.


Na blogu ,,DIY - zrób to sam,, aktualnie jest wyzwanie/zabawa związane z kartonami, pudełkami a powyższa praca jest pudełkiem po czekoladkach dlatego tam ,,wędruje,, .....

(klik)




6 komentarzy:

  1. Danusiu, pudełko jest piękne i bardzo intrygujące - będzie świetnym opakowaniem kompletu biżuterii.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pudełko, stylistyka idealnie wpasowuje się w karnawałową atmosferę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Super, świetnie przerobiłaś to pudełko. Bardzo, bardzo mi się podoba Twoja praca i wcale nie zadałabym pytania : "a po co ci to.." ;) bo uwielbiam takie pudełeczka. Sama mam ich pełno. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam cieplutko i życze powodzenia. DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  4. Very interesting box! Thank you for participating! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełek wszelkiej maści nigdy za wiele a Twoje jest cudne! Niby prosta technika, ale wykonanie obroni się samo :)Pozdrawiam w imieniu zespołu DIY :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycające pudełeczko stworzyłaś - idealni oddaje karnawałowy klimat :-)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(