,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 19 stycznia 2018

Święta na okrągło (styczeń) ...

Rok 2018-ty na Rogatym to rok liftowania ...
(szczegóły w banerku)

(klik)

W styczniu liftujemy kartkę Inki i Carmen ... można wybrać jedną lub zliftować obydwie.

,,Co to znaczy liftować kartkę?

Najprościej mówiąc, odwzorować po swojemu, skopiować, zachować jej "wizerunek"  tak, aby patrząc na stworzoną kartkę można było w niej odnaleźć bez trudu zachowane elementy wzoru.,,

Zliftowałam obydwie kartki na miarę swoich możliwości :)

Kartka Inki ...


Kartka Carmen ...


A miałam już kartek nie robić :)
Powiedzmy, że mam nadmiar materiałów wszelakich i muszę je wyrobić.
Tak poważnie to brakowało mi trochę tego ,,kartkowego bałaganu,,.


4 komentarze:

  1. Bardzo fajne lifty :) A motto z końcówki wpisu rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Materiały po to są! Ale mi się buzia śmieje do tej Carmenowej! jak to fajnie oglądać inne wersje swojej kartki :) jeszcze tak udane!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jake piekne lifty! Bardzo mi sie podobaja! ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(