,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 9 stycznia 2018

Ubrana butelka (zabawa na DIY) ...

Na blogu DIY  rozpoczął się nowy cykl zabawy związany z recyklingiem danego przedmiotu a nawet przemianą ,,śmieci,,. 
W styczniu tematem jest SZKLANA BUTELKA.

(klik)

Dawanie starym, niepotrzebnym przedmiotom nowego życia to jest to co lubię dlatego postanowiłam włączyć się do zabawy.
Przemiany butelek lubię szczególnie (TUTAJ można obejrzeć część tego co już zrobiłam).
Butelki z tego zdjęcia już dawno dostały nowe życie. Doszły następne, też już przerobione co nie znaczy, że butelek ubyło ... wprost przeciwnie - jest długa kolejka nowych, czekających na swój czas.


Następna w kolejce była ta smukła butelka po jagodowej nalewce. Po krótkim namyśle stwierdziłam, że najlepiej będzie jak ją ,,ubiorę,, (do tego najlepsze są nici Kord).


,,Sukienka z golfem,, składająca się z małych kwadracików, z tyłu mały dekolt, z przodu broszka-kwiat. ,,Na głowie,, mały toczek z woalką. Przyjemna zabawa.


Nalewka z jagody kamczackiej. Kieliszek, który ma ponad 60 lat to pamiątka po mojej Babci. 


Butelka z zawartością będzie prezentem dlatego zgłaszam ją też na zabawę u Reni (wybrałam starą wersję).

(klik)

Pierwsze koty za płoty :)


13 komentarzy:

  1. Rewelacyjnie ubrana butelka, Danko!
    A zawartość na pewno fajnie rozgrzewa w te chłodne wieczory ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ błyskawicznie się uwinęłaś... fajna kiecka na tej butelczynie.

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie to zrobiłaś, dziękuję za odwiedziny na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu zaglądam do Ciebie od jakiegoś czasu, ale nie wiedziałam, że stworzyłaś tyle pięknych butelek... SZOK! Pięknie ubrałaś dzisiejszą butelkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, butelka wygląda jak prawdziwa elegantka w tym pięknym ubranku.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wróciłaś do ozdabiania butelek! Ta jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu świetny pomysł i piękne wykonanie:)
    dziękuje że dalej jesteś w mojej zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Krysiu, Twoje dwa komentarze mam na poczcie, nie wiem dlaczego tutaj ich nie widać :(
    Mogę skopiować ten pierwszy ...

    Piękne ubranko Danusiu.Wcześniej( na innym forum )oglądałam te co zrobiłaś i zawsze byłam pełna podziwu.A co do naleweczki....mam jagodę ,ale nigdy nie robiłam nalewki.Chyba uśmiechnę się do Ciebie o przepis,bo najlepsze są sprawdzone.Pozdrawiam serdecznie.Krystyna N.

    Dziękuję :) Na nalewkę nie mam przepisu, robię ,,na oko,, - jagody zasypuję cukrem, zalewam alkoholem i czekam ... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! Ale super! Elegancko i wytwornie ;) przepiękne to zrobiłaś! Bardzo podoba mi sie takie ubranko na butelce. Dziękuje za podzielenie się swoją inspiracją! Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow,cudnie ubrałaś buteleczkę,bardzo mi się podoba to ubranko :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo piękna butelka. Podoba mi się ubranko i w kolorze i formie:)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ona jest przepiękna :) Szczęka mi opadła ha ha :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(